როგორ ვიხუმროთ სოციალურ ქსელებში მოწონებებისა და გამომწერების დასაგროვებლად - ცნობილი ბლოგერის რჩევები - rogor.ge

როგორ ვიხუმროთ სოციალურ ქსელებში მოწონებებისა და გამომწერების დასაგროვებლად - ცნობილი ბლოგერის რჩევები

ეძებეთ შთაგონება ყოველდღიურ ცხოვრებაში

ცხოვრებისეული სცენები მაყურებელს აუცილებლად მოეწონება. ყურადღება მიაქციეთ მხიარულ მომენტებს, რომლებიც თქვენ ან სხვებს ემართებათ, მოძებნეთ თემები, რომლებსაც ნაცნობები და მეგობრები განიხილავენ. შემდეგ გადააკეთეთ ხუმრობად. სიუჟეტის მოულოდნელმა დასასრულმა, ძლიერმა გაზვიადებამ, აბსურდულობამ, სიტყვების თამაშმა შეიძლება გაგაცინოთ.

მიჰყევით პოპულარულ ბლოგებს

თქვენ არ გჭირდებათ მათი შინაარსის ბრმად კოპირება, მაგრამ შეგიძლიათ მოიძიოთ იდეები. თუ იღებთ ვიდეოებს, მოძებნეთ ტენდენციური საუნდტრეკები, დაიმახსოვრეთ პოპულარული შაბლონები, ყურადღება მიაქციეთ აქტუალურ თემებსა და გამონათქვამებს. ეს პრაქტიკა განსაკუთრებით სასარგებლოა, თუ ახლახან იწყებთ ბლოგს. სხვა ადამიანების პოსტებისა და ვიდეოების შესწავლით, შეგიძლიათ გაიგოთ, რომელი იუმორის სტილია თქვენთან უფრო ახლოს და განავითაროთ ხუმრობების წარმოდგენის საკუთარი სტილი.

2-1687840198.jpg

მოუსმინეთ საკუთარ თავს

ადამიანებს განსხვავებული იუმორის გრძნობა აქვთ, საყოველთაოდ სასაცილო სიუჟეტის ან "მიმის" შექმნა რთული ამოცანაა. ამიტომ თქვენზე მოარგეთ, აუცილებლად იქნება მსგავსი გემოვნების აუდიტორია.

გაითვალისწინეთ საზოგადოების ინტერესები

შეეცადეთ შექმნათ თქვენი მკითხველის ან მაყურებლის პორტრეტი. დაფიქრდით, როგორ ატარებენ ყოველდღიურ ცხოვრებას, რა სიტუაციებსა და პრობლემებს აწყდებიან, რას უყურებენ და ვის ადევნებენ თვალს ინტერნეტში. ეს გააადვილებს იდეების მოძიებას ახალი პოსტებისა და ვიდეოებისთვის. ასევე, მნიშვნელოვანია საზოგადოებასთან კომუნიკაცია. წაიკითხეთ კომენტარები და უპასუხეთ კითხვებს - ეს გააძლიერებს აუდიტორიის ლოიალობას. თუ კრიტიკულ კომენტარებს მიიღებთ, ნუ გაბრაზდებით და მით უმეტეს, არ გადახვიდეთ შეურაცხყოფაზე.

რეაგირება მოვლენებზე

ხუმრობა თემაზე, რომელზეც ყველა საუბრობს, ბლოგის პოპულარიზაციის შესანიშნავი სტრატეგიაა. მაგრამ თემების არჩევისას სიფრთხილე გმართებთ - ტრაგიკული ამბების შთაგონების წყაროდ გამოყენება ნამდვილად არ ღირს. მნიშვნელოვანია სწრაფი რეაგირება სენსიტიურ თემებზე, სანამ ისინი აქტუალურია, რადგან შესაძლოა ერთი-ორი კვირის შემდეგ აღარ იყოს აქტუალური.

5-1687840211.jpg