როგორ გააკეთოთ თქვენი საკუთარი სატელევიზიო შოუ
შექმენით დამაჯერებელი წინაპირობა, ან "რა მოხდება, თუ?" იდეა. თქვენი იდეა შეიძლება იყოს ისეთივე მარტივი, როგორც "რა მოხდება, თუ დოკუმენტურმა ჯგუფმა გადაიღო პატარა ქაღალდის კომპანია" (ოფისი) და რთული იდეა, როგორიცაა "რა მოხდება, თუ ქიმიის მასწავლებელმა მეტამფეტამინის მომზადება დაიწყო?" (Breaking Bad). ეს არის თქვენი შოუს ხერხემალი, რა გამოარჩევს მას და რა დაეხმარება მას გაყიდვაში.
აირჩიეთ ჟანრი და ფორმატი თქვენი შოუსთვის. ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი გადაწყვეტილება, რომელსაც მიიღებთ, რადგან ის გავლენას ახდენს ყველაფერზე. ჟანრი არის შოუს განწყობა და ტონი - არის ეს კომედია, სამედიცინო დრამა თუ რეალითი სატელევიზიო შოუ? ფორმატი არის შოუს დრო და არსებობს რამდენიმე ვარიანტი:
- ეპიზოდი: თითოეული ეპიზოდი არის თვითმყოფადი ამბავი. კომედიები, როგორც წესი, ეპიზოდური, ნახევარსაათიანი შოუებია, მაგრამ ზოგიერთი კრიმინალური შოუ და მკვლელობის საიდუმლოებები ასევე ეპიზოდურია.
- სერიალი: თითოეული ეპიზოდი ეფუძნება წინა ეპიზოდის ისტორიას.
განავითარეთ თქვენი პერსონაჟები. ჩამოთვალეთ თითოეული პერსონაჟი და აღწერეთ 2-3 წინადადებით. მოერიდეთ ფიზიკურ აღწერილობებს, ნაცვლად ამისა, შეეცადეთ აღბეჭდოთ რა ხდის თითოეულ პერსონაჟს უნიკალურს: კარგ პერსონაჟებს აქვთ ნაკლოვანებები და ძლიერი მხარეები. რა არის თითოეული პერსონაჟის მოტივაცია? რისი ეშინია პერსონაჟს? ეს განაპირობებს თითოეული პერსონაჟის მოქმედებებს შოუში.რეალითი შოუებს ჯერ კიდევ სჭირდება პერსონაჟების აღწერა. რა ხდის თქვენს საგნებს საინტერესოს ან დამაჯერებელს? რატომ სურს აუდიტორიას მოისმინოს მათი ამბავი?
დაწერეთ გეგმა შოუსთვის. ისინი გამოიყენება იმის საჩვენებლად, თუ რას უნდა ელოდონ შოუსგან. გეგმის შემუშავებისთვის საჭიროა რამდენიმე რამ:
- სათაური;
- ლოგლაინი: ეს არის გადაცემის მოკლე, 1-2 წინადადებიანი მიმოხილვა;
- მოკლე აღწერა: ეს არის მოკლე, 1 გვერდიანი ჩანაწერი შოუს იდეის შესახებ. რა არის თითოეული ეპიზოდის პარამეტრი, სიუჟეტი და რაზე უნდა გამახვილდეს ყურადღება? როგორ შეგიძლიათ შოუს არსი 3-4 წინადადებაში აღბეჭდოთ?
- პერსონაჟების დახასიათება: აიღეთ თითოეული მთავარი გმირი და დაწერეთ 1-2 წინადადება მათ შესახებ, ყურადღება გაამახვილეთ მათ პიროვნებასა და მიზნებზე, ვიდრე გარეგნობაზე.
- ეპიზოდის გზამკვლევი: დაწერეთ მოკლე აბზაცი პირველი 4-5 ეპიზოდის შესახებ, რომლის ჩვენებაც გსურთ, დეტალურად აღწერეთ ის სიუჟეტები, რომლებიც შეადგენენ თქვენი შოუს დიდ ნაწილს.
შექმენით გარკვეული შინაარსი თქვენი იდეის გარშემო. თქვენი შოუს გაყიდვის საუკეთესო გზაა ვინმეს აჩვენოთ მიმდინარე შოუ. ყურადღების მიქცევის საუკეთესო გზაა უბრალოდ საკუთარი შოუს გაკეთება. Youtube-მა საოცრად გააადვილა მოკლე 2-5 წუთიანი ეპიზოდების გადაღება თქვენი პერსონაჟების მონაწილეობით და მათი გაზიარება მსოფლიოსთვის. ეს შეიძლება იყოს ინტერვიუ თოქ-შოუსთვის, სატესტო კადრები რეალითი სატელევიზიო ეპიზოდისთვის, ან სცენარი და ნახატები ანიმაციური შოუსთვის.
წყარო: wikihow.com