როგორ შევარჩიოთ სოციალური მედიის მენეჯერი
პირველ რიგში, თქვენი კომპანიის პოტენციურ სოციალური ქსელების მენეჯერებს უნდა ჰკითხოთ - რა იციან მათ თქვენი კომპანიის საქმიანობის შესახებ და როგორ ასახავს მათი სტრატეგია ამ ცოდნას? თუ ისინი ვერ შეძლებენ ამ კითხვაზე პასუხის გაცემას, მაშინ ისინი არასაკმარისად არიან ინფორმირებული თქვენი სამიზნე აუდიტორიის შესახებ და თუ როგორ მოახდინონ კონტენტის ადაპტირება თქვენი ბიზნესის საჭიროებების შესაბამისად.
იციან თუ არა შეგროვებული მონაცემების ანალიზი და რა ინსტრუმენტს იყენებენ წარმატების გასაზომად? თქვენთვის არ არის აუცილებელი ამ საკითხის ან კითხვაზე პასუხის ცოდნა თუ ატყობთ, რომ თქვენი სოციალური ქსელების პოტენციურმა ხელმძღვანელმა იცის რაზეც საუბრობს! სოციალური მედიის მენეჯერებზე უნდა მოქმედებდეს ყველა მიღებული მონაცემი, რომელსაც სოცილური ქსელების საიტები გვაწვდიან. წინააღმდეგ შემთხვევაში გამოდის, რომ მათ აღებული ვალდებულების მინიმუმ ნახევარი უკვე შეუსრულებელი აქვთ.