როგორ აირჩიოთ სახელი, რომელიც გაზრდის თქვენი კომპანიის ღირებულებას - rogor.ge

როგორ აირჩიოთ სახელი, რომელიც გაზრდის თქვენი კომპანიის ღირებულებას

სახელი ადვილად დასამახსოვრებელი უნდა იყოს

ორიგინალური სახელი საშუალებას გაძლევთ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებს შორის და შექმნათ უნიკალური იმიჯი ბიზნეს სამყაროში. როდესაც მომხმარებლები ხვდებიან უჩვეულო და დასამახსოვრებელ სახელს, ისინი უფრო მეტად აკავშირებენ მას გარკვეულ პროდუქტებთან ან სერვისებთან. როგორ მოვიფიქროთ ასეთი სახელი? მნიშვნელოვანია, რომ თავიდან აიცილოთ მარტივი ფორმულირებები, ასევე შეამოწმეთ სახელის ხელმისაწვდომობა ინტერნეტსა და სოციალურ ქსელებში.

შესანიშნავი მაგალითია სახელი Google, რომელიც გახდა ინტერნეტ ძიების სინონიმი. კომპანიის დამფუძნებლებმა ის აირჩიეს, როგორც თამაში ინგლისურ სიტყვაზე googol, მათემატიკური ტერმინი, რომელიც წარმოადგენს 1-ს, რასაც მოჰყვება 100 ნული. ამრიგად, მათ ხაზგასმით აღნიშნეს თავიანთი მიზანი - უამრავი ინფორმაცია ხელმისაწვდომი გახადონ მომხმარებლებისთვის.

სახელი უნდა შეესაბამებოდეს ბრენდს და მის სამიზნე აუდიტორიას

კომპანიის სახელი ასოცირებული უნდა იყოს ბრენდთან, სწორი ემოციები და გზავნილები მიაწოდოს მომხმარებლებს. ამაში დაგეხმარებათ სამიზნე აუდიტორიის შესწავლა. მისი ინტერესებისა და პრეფერენციების გაგება გაადვილებს შემოქმედებითი სახელის შექმნას, რომელიც პოტენციური კლიენტების დადებით რეაქციას გამოიწვევს.

მაგალითად, Amazon-ი არის გლობალური ლიდერი ელექტრონულ კომერციაში, მისი სახელი ინგლისურიდან ითარგმნება როგორც "ამაზონი" - ძლიერი მდინარე. ის კომპანიის დამფუძნებელმა ჯეფ ბეზოსმა აირჩია, რათა შეექმნა ასოციაციები იმ სიმდიდრესთან, ამბიციებთან და შეუზღუდავ შესაძლებლობებთან, რის მიწოდებასაც კომპანია ცდილობს მომხმარებლებისთვის. ის ასევე გაფართობისა და ზრდის სიმბოლოა.

სახელი უნდა იყოს გაფართოებადი და გლობალური

კომპანიის სახელწოდება არავითარ შემთხვევაში არ უნდა ზღუდავდეს მის განვითარებას. სავსებით შესაძლებელია, რომ მომავალში მოგინდეთ თქვენი საქმიანობის გაფართოება, ახალი პროდუქტებისა და სერვისების შეთავაზება და გლობალურ ბაზარზე შესვლა. ამიტომ საწყის ეტაპზე ღირს მოქნილი სახელის არჩევა, ეცადეთ სხვადასხვა მნიშვნელობის მქონე ან სასაცილო ჟღერადობის სიტყვებს თავი აარიდოთ, რათა შემდეგ შეცვლა არ მოგიწიოთ.

არ გაიმეოროთ სხვისი სახელი

სანამ საბოლოოდ გადაწყვეტთ სახელს, თქვენ უნდა შეამოწმოთ მისი ხელმისაწვდომობა. ეს პროცესი მოიცავს ინტერნეტში მონაცემთა ბაზების ძიებას კომპანიების, სავაჭრო ნიშნებისა და დომენის სახელებისთვის. თუ სასურველი სახელი ან დომენი არ არის აღებული, შეგიძლიათ მიანიჭოთ იგი თქვენს ბრენდს.

სამართლებრივი დაცვა მნიშვნელოვანი ასპექტია, ამიტომ, უნიკალური და დასამახსოვრებელი სახელის შექმნის შემდეგ, კომპანიამ უნდა უზრუნველყოს მისი სამართლებრივი დაცვა. მაგალითად, დაარეგისტრირეთ სავაჭრო ნიშანი ან მიიღეთ საავტორო უფლება ბრენდის სახელზე.