როგორ გავაკეთოთ გაჭიმვები სწორად? - rogor.ge

როგორ გავაკეთოთ გაჭიმვები სწორად?

კუნთების სწორად დაჭიმვისთვის საჭიროა მიაღწიოთ მცირე დისკომფორტის შეგრძნებას და ამ მდგომარეობაში გაჩერდეთ 30 წამის განმავლობაში. ამრიგად, ორგანიზმი ეჩვევა ამ პროცედურას, მატულობს ტკივილის ბარიერი და შესაძლებელი ხდება შემდგომი გაჭიმვა. თქვენს ყურადღებას მოვიყვანთ სხეულის სხვადასხვა ნაწილის გაჭიმვის რამდენიმე მაგალითს.

მკლავის კუნთები (ბიცეპსი და ტრიცეფსი)

ვერტიკალური გაჭიმვა; ძელზე ჩამოკიდება დახრილი მჭიდით; ხელები თავის უკან. (იხ. მთავარი ფოტო)

ფეხის კუნთების ჯგუფი (კვადრიცეპსი) და ბარძაყის ბიცეფსი

2-1653306817.jpg

მოხრა მუხლზე; ბარძაყის მოხრა მუხლის დაჭერით; თეძოს გაფართოება გაშლილი მუხლით

კისრის და მხრების კუნთები

3-1653306908.jpg

გვერდზე დახრები; ჰორიზონტალური ზეწოლა კისერსა და მკლავზე; საკეტი ზურგზე.

მკერდის კუნთები

4-1653307008.jpg

საყრდენები, ძელი.

ფეხის კუნთების გაჭიმვა

5-1653307067.jpg

საჯდომის კუნთები

6-1653307103.jpg

გაიმეორეთ გაწელვის ვარჯიშები ისე, როგორც ფოტოებზეა ნაჩვენები.