როგორ მოვიქცეთ დაბალი წნევის დროს - rogor.ge

როგორ მოვიქცეთ დაბალი წნევის დროს

 

განმრთელობის აღდგენის პროცესში საჭიროა საკუთარი თავის მოფრთხილება, კერძოდ კი საჭიროა რამდენიმე წესის დაცვა: დილით გაღვიძების დროს საჭიროა არა სწრაფად გამოფხილება და სამსახურში გაქცევა, არამედ რამდენიმე წუთის განმავლობაში საწოლში გამოფხიზლება და ამის შემდეგ დილით შესასრულებელი პროცედურების ნელა, თანმიმდევრობით შესრულება.

 

საჭიროა ვიტამინების მიღება. ყურადღბება მიაქციეთ თქვენს რაციონს და სწორად კვებას.

 

კარგად ისაუზმეთ. არ არის საჭირო დიდი რაოდენობით საკვების მიღება, უბრალოდ მსუბუქი კვება უმჯობესია შეცვალოთ სრულფასოვანი და მრავალფეროვანი საჭმლით.

 

საჭიროა დიეტებზე უარის თქმა. რა თქმა უნდა, არავინ ურჩევს დაბალი წნევის მქონე ადამიანს "კარგად დანაყრებას", მაგრამ დიეტები, რომლებიც მოიაზრებენ მცირე რაოდენობით ან ერთგვაროვანი საკვების მიღებას მნიშვნელოვნად აუარესებენ მდგომარეობას.

 

მავნე ჩვევებზე უარის თქმა. თუ გსურთ რომ იშვიათად იგრძნოთ თავბრუსხვევა და სისუსტე, გაზარდოთ შრომისუნარიანობა, მაშინ ერთმნიშვნელოვნად უნდა გადაწყვითოთ უარი თქვათ ალკოჰოლური სასმელებისა და სიგარეთის მოხმარებაზე.

 

არ შეიძლება უძილობა ან ძილის ნაკლებობა. აუცილებლად მოიწესრიგეთ ძილის რეჟიმი.

 

შეათანხმეთ თქვენს ექიმთან ნატურალური პრეპარატების მიღება. ისინი არა მარტო გაზრდიან თქვენს იმუნიტეტს, არამედ ცოტატი გაზრდიან წვენას.

 

გახსოვდეთ, რომ უკიდურესად მნიშვნელოვანია ზომიერი ფიზიკური აქტივობა - ისეირნეთ, ჩაისუნთქეთ სუფთა ჰაერი, იარეთ აუზზე. თავს უკეთ გაგრძნობინებთ მასაჟის სეანსები. არ ღირს რეკორდების დამყარება, კუნთების დაყენებაზე ორიენტირება და სარბენ ბილიკზე ენერგიის გამოფიტვა.