როგორ გავუმკლავდეთ პანიკურ შეტევას - rogor.ge

როგორ გავუმკლავდეთ პანიკურ შეტევას

შენ არ კვდები. თქვენ ფიქრობდით, რომ ეს იყო სამყაროს დასასრული, მაგრამ თქვენი სხეული ავლენს სტანდარტულ რეაქციებს. დამიჯერე, დისკომფორტი გაივლის და თავს უკეთ იგრძნობ, თუნდაც გონებით სხვას ფიქრობდე.

იფიქრეთ პოზიტიურად. უთხარი საკუთარ თავს, რომ შენთან ყველაფერი კარგად იქნება, შენ შეგიძლია გაუმკლავდე ამას. შეტევა გაგრძელდება მხოლოდ 20-30 წუთი, ან კიდევ უფრო ნაკლები.

გააკეთეთ სუნთქვის ვარჯიშები. ისუნთქეთ რაც შეიძლება ნელა და ღრმად. ჩაისუნთქეთ ცხვირით, ამოისუნთქეთ პირით. მუცელზე ხელი დაიდე, რათა დარწმუნდე, რომ ის ჰაერით ივსება (ამას დიაფრაგმული სუნთქვა ჰქვია). თუ თქვენი სუნთქვა ზედაპირული და სწრაფია, თუ ამის გარდა სხვა რამეზე ფიქრი არ შეგიძლიათ, შესაძლოა ჰიპერვენტილაციის შეტევა გქონდეთ და ორგანიზმში ნახშირორჟანგის დონე შემცირდეს.

დაუბრუნდი რეალობას. არსებობს ორი შესანიშნავი გზა. პირველ რიგში, დახუჭეთ თვალები და ყურადღება გაამახვილეთ თქვენს სხეულზე. ჯერ მოადუნეთ თითები, შემდეგ ფეხები და აწიეთ მაღლა. არ დაივიწყოთ სახის პატარა კუნთები - ქვედა ყბა, შუბლის კუნთი. მეორე მეთოდს ჰქვია „5-4-3-2-1 ტექნიკა“ და გეხმარებათ კონცენტრირდეთ თქვენ გარშემო არსებულ სამყაროზე. მონიშნეთ ხუთი რამ, რისი დანახვაც შეგიძლიათ, ოთხი, რისი შეხებაც შეგიძლიათ, სამი ბგერა, ორი სუნი და ერთი გემო. განაგრძეთ კითხვა